onsdag 11 april 2012

skitdagarnas skitdag!

denna dagen stryker jag helst ur kalendern.

har sms:at med svärmor, det är lugnt nu. men fram tills dess var det mer eller mindre kaos i min hjärna. mest var jag rädd, ledsen och orolig, sen ville jag hålla ryggen rak för simme så att inte alla flippar i onödan.

ringde min mamma, som m.ed blev helt chockad och i sin tur tänte samma sak : att bara lyssna så att inte jag flippar ut i onödan.

när karina informerat att det lugnat sig så lugnade vi andra oss lite med. mamma ringde igen och blev genast lugnare hon med.
när oron börjar lägga sig så övergår det alltid till ilska i mitt fall. jag är arg att hon åkte till thailand, även att allt peppar peppar gått bra hittils. Jag sa från början : åk VART du vill, men inte thailand! För jag har en känsla.. Nu längtar jag bara tills hon är hemma. Hon ska först få både pussar och kramar, sen ska jag tala om för henne att det ALDRIG mer blir thailand för hennes del. Resebolaget ska ha ros, de var så trevliga när jag ringde och väldigt tillmötesgående! Jag lär ju inte vart varken den första eller den sista som ringde dom idag. Jag bad dom sätta karina på ett plan hit, gärna idag. Blir varningarna värre så skulle de ordna det sa han :-)



**

Inga kommentarer: