tisdag 13 mars 2012

Mina aldrig använda (men ack så vackra) jimmy choo. ;)

Jag som var såå taggad för att prova ungefär hundra tärna-klänningar idag! Och få beskåda min bästa vän i brudklänning efter brudklänning.. Och så var affären stängd! :( men vi ska dit på torsdag, och då.. Då ska det provas klänningar! :) idag fick vi nöja oss med fika på stan. :)

Letar skor för jämnan med som jag ska ha när jag är tärna. Hittar alltid massa fint, men inte några som är så som jag tänker mig, utan mer såna jag kan ha i vanliga fall hittar jag massor av. ;)
Men så sa simon härom dagen att jag borde ha mina jimmy choo-shoes på bröllopet. De står ju bara så fint på min hylla och väntar på att få bli använda! Och på min bästa väns bröllop hade väl vart ett fantastiskt tillfälle. :) återstår att se.

Inga kommentarer: