söndag 18 mars 2012

Försöker vänja mig vid mitt mörka hår. Helt plötsligt är jag ännu mer lik min mamma, sa hon idag. "du kan ha vilken hårfärg du vill, min vackra unge!" Söta lilla mamma. :) svärmor tyckte jag blev ännu mer lik min storasyster! ;)

Middag var trevligt, och jag njuter verkligen av mamma och håkans vovve, Theo. Han är den finaste hunden jag nånsin sett, och han har en personlighet jag aldrig nånsin mött på ett djur förut! Underbar! :) alla som träffar theo älskar theo!

För övrigt har håkan skrämt livet ur mig idag. Gör inte om det, jag hade hjärtat i halsgropen!

Big brother-analys : kan inte kija gå ur självmant och hanna j bli utröstad? Sen kan marcelo och rodney bli utröstade.. Gärna samtidigt. Hanna R får gärna spotta mer, och gapa lite till. Heja Hanna R! :)

för övrigt pisstrött och har väldigt ont i axeln, så det får vara så för ikväll.

Inga kommentarer: