tisdag 7 februari 2012

ett av helgens nyinköpta par skor ;) just det mönstret är inte jag egentligen, men modellen är het och man måste VÅGA. ;)

Det är så sjukt skönt att ha kommit igång med träningen nu! Man somnar extra gott när man tagit ut sig ordentligt. :) idag var det inte bara jennie och jag, utan även Ase och Angélica med. :)

Har precis slängt i mig keso med jordgubbar, riktigt gott och riktigt mättande!
Satte mig för att kolla top model sverige under tiden, top model är ju ett av mina top 3 favvoprogram i alla kategorier! Och hur gärna jag än VILL tycka att detta är bra, så är det ingenting mot Tyra Banks. Scorupco är snygg, inget snack. Men Tyra är en av planetens snyggaste ladies, plus att hon är så cool! Och så märks det att hon har betydligt mer erfarenhet än Bella med. Nae, svenska top model duger endast när inte top model america visas. Substitut kan man säga. :)

Inga kommentarer: