tisdag 24 januari 2012

Kortison!



Idag har jag vart hos doktorn. För första gången utan min mamma! ;) Det gick över förväntan, och om jag gillade den andra doktorn som jag hade förra gången ska ni träffa den jag fick idag! SUVERÄN!

Jag tog den där jävla kortison-sprutan efter mycket diskussion, eftersom det verkar vara det vi har kvar att prova. Värktabletter fick jag med. Tackar vi för!
Själva sprutan gjorde inte så farligt ont, men nu efteråt jag har rätt ont. Jag berättade för doktorn att jag är rädd för att gå dit, och jag är orolig att det kanske är nåt fel på mitt skelett? Han var så lugn och snäll, och sa att jag nästa gång kan få göra en röntgen om jag vill. Hur bra som helst!

Så nu håller vi tummarna för kortisonet!

Mot FRISKIS och svettis nu då! Hej!

1 kommentar:

Elina sa...

Heja Agge :)