lördag 28 januari 2012

Denna dagen har jag längtat efter!

Startade dagen med att tobbe och jag åkte in till stan för att fika med kusin vitamin. Efter det var det välja ringar.. ;)

Vi stod i guldaffären hur länge som helst. Rätt kul - jag hade sagt att jag inte ville ha guld, och den skulle inte vara matt. Men den skulle gnistra! Efter att ha känt och tittat på hela deras jättefina sortiment utan att känna wow (hittade en par som jag kunde tänka mig men som jag inte föll pladask föe) tog killen i affären fram en ask han glömt att visa. Och där var den. I guld - matt på ett så fint sätt att HELA ringen gnistrade! Med en äkta diamant mitt i. Inte så blaffig diamant (det tar jag till vigselringen) utan en liten lagom. Ringen skrek : välj mig! Jag valde inte ringen, den valde mig. Tobbe tog en kantig blank, alltså inte exakt lika, men de passade så fint ihop :) nu längtar jag bara tills jag har den på mitt finger. Varje dag, i förhoppningsvis resten av mitt liv. <3 :)

1 kommentar:

Anne Sandberg sa...

Ni är ju bara för söta :) puss på er