måndag 5 december 2011

Städat, promenerat, diskat, lagat mat, slagit in julklappar, duschat.. Nu har jag lagt mig en stund på spikmattan, är lite öm i ryggen - lite mensvärk i ryggen. Funderar och funderar på hur jag ska göra med pappas julklapp. skulle fixat den idag, men blir sd å illa tvungen att vänta tills jag bestämt mig. Det är nämligen så att jag har världens chans att ge mig själv samma julklapp, fast jag vet inte om jag vill lägga dom pengarna på mig själv just nu. Ska sova på saken, för imorgon måste jag slå till och köpa hans present. presenten är så bra att jag knappt kan vänta tills det är julafton! :) ska snart berätta, går fort till jul. ;) har en lika bra (nästan) till svärmor som jag med ska berätta om så fort vi gett henne den. Kommer bli skitbra, tror hon kommer uppskatta den jättemycket!

Inga kommentarer: