söndag 13 november 2011

Denna helgen har vart fin. mys hos bernbos, dock var min bernbo på personalfest igår men kom hem hel och fin. :) morgonpromenad avklarad med simon imorse, upp för backar och ner för backar. Kommer kännas i benen imorgon! :) avslutade helgen med hockey, hela gänget dvs simon, malin, tobbe och jag. Och så mötte vi upp johanna och hampus såklart! Khk förlorade, tråkigt nog. Nya spelaren Bates satte första målet redan efter 25 sekunder! Grymt! Men sen gick det utför. Tyvärr. men vi tar nya tag! :) är positivt inställd till veckan som kommer, känns som att dagarna kommer springa iväg! men nu tänker jag sova - mina ögon går i kors, sovit 2 timmar inatt i väntan på att tobias skulle komma hem, sen kunde jag inte sova och när jag väl slumrat in ringde min telefon stup i kvarten. Så nu tänker jag nana! Natti!

Inga kommentarer: