söndag 2 oktober 2011

Vigseln igår var jättefin!

Vigseln igår var jättefin! Stephanie fick sin Tolga och Tolga fick sin Stephanie. Nere vid vattnet, solen sken och fåglarna kvittrade. :)
Kallt var det dock! Får slänga upp lite bilder sen.

Hon var fin Stephy! Det var inte utan att det kom en liten tår i ögat när hon höll tal till sin nyblivne man. :)

Nu har jag precis kommit hem från Tobbe. Han är bara världens finaste! Igår fick jag en liten Miranda-nalle av honom, där det står "Tycker om dig" på. ;) Han hittade den på Ullared, men jag trodde faktiskt inte att han köpte den! Söte. :)
Nu är det dags att göra mej i ordning för att jobba. Till 21, som sagt. Hinner med andra ord inte dutta mina Bingolotter idag. :( Jag överlever nog det med, ska ni se.

På återseende!

Min favoritbild ever!

Inga kommentarer: