lördag 24 september 2011

Helg!


Tandköttet mår en aning bättre, skönt.

Att gå till sjukgymnasten var nog bra. Hon slet och drog, konstaterade att jag är sned hela vägen från svanken och upp till nacken.
"Inte så konstigt att du har ont.."

Det var däremot inte säkert att det verkligen är i axeln jag har ont. Jag har ju gnällt på att det gör ont vid nyckelbenet med, och sjukgymnasten trodde att det kunde ha med nyckelbenets fäste att göra.
Undersökningen fortsätter..

Löningslördag och jag ska in och shoppa. Lite. Resten ska jag shoppa i Ullared på onsdag. Mycket! :) Jag ska idag plocka ut alla pengar som jag ska ha med mej, och ha det i kontanter istället. Är så lätt att det skenar iväg över budget om man har kvar pengarna på kortet. ;)
Jag ser fram emot onsdag! Har efter mycket prat och tjat fått med mej både Tobias och Simon, Tobbe som hatar Ullared. ;) Till och med han ser fram emot det!
Så det blir jag och Bernbosarna, Angélica och Hampe, Ann-sofie och Danne och Marie och Andreas. :) Heldag med alla dessa fina.

Nu ska jag försöka göra mej i ordning utan att väcka Tobbe, han ska inte gå upp riktigt än..

Inga kommentarer: