måndag 19 september 2011

Fullspäckad helg!

Denna helgen var helt fullspäckad, så den gick så fort att jag knappt hann blinka!
Fredagen hade jag inget planerat, eller jag trodde att vi skulle ha Tre-kronor-mys hos Johanna, men det blidde ingenting med det!
Så jag ringde Jennie, ville minsann kela mina två små gossar. Italiensk mat och rödvin fick jag förutom bebis-goset! Helt underbart, är det nån som kan laga mat så är det Andersson! :)

Min fina och goa lille Alfred!

Hon stoppade ner Alfred i en sån där bär-sjal på mej. Gud, säger jag bara! När jag har en bebis ska jag ha en sån sjal. Min onda axel gör ännu mer ont när man bär tungt. Och tro det eller ej, men en månad gammal liten bebis som bara väger lite egentligen blir tung när man inte kan lägga ner honom - jag bara måste gosa, lukta, pussa och kela!
Så då stoppade vi ner honom i sjalen och jag kunde helt slappna av i axlarna! Perfekt! Han gillade det - jag gillade det. :)

Lördagen var det fest hos Susanne. En mycket trevlig fest! Bara tjejer, förutom när Viktor kom för att hämta mej. Han kom in och drog av ett par låtar på Singstar innan han körde hem mej till Rödeby. :) Tack världens bästa Viktor!

När jag trillade in hos Tobbe klockan fyra på natten var deras fest över och jag kom inte till ro. Som vanligt. Myror i benen, fick ordagrannt panik av att ligga still! Har aldrig i hela mitt liv känt mej så rastlös, det verkligen kröp i benen!
Men söndagen var vi slappa och trötta, vi vilade och åt pizza, gosade och vilade lite till. Skönt. :)

Har precis lagt på luren med min mamma. Ingen är som hon! Jag har sagt det innan och jag säger det igen, det finns bara en som hon! Ingen förstår mej som hon. Jag behöver säga en mening och så mm:ar hon för att hon förstår. Jag är evigt tacksam över att ha henne som min mamma! Jag är evigt tacksam över båda mina föräldrar (eller alla fyra såklart ;)).

Inga kommentarer: