onsdag 10 augusti 2011

Nu blir jag TOKIG!



Morgonpromenad på Rosenholm avklarad!
Igår fick jag med motion som hette duga, i svampskogen. :) Både Tobbe och jag tyckte faktiskt att det var ganska kul att plocka svamp. Det är skönt att vara i skogen en dag eller så, det luktar så gott! Vi gick backe upp, backe ner, i träsk, på stenar, på berg, i lera.. Allt för att hitta kantareller! Och vad massa svamp vi hittade. :)

Nu ska jag snart ta tag i städet här hemma. Jag får ju dambesök ikväll och inatt av P och Ann-sofie och kanske Marie. Sova över och myspysa. :)

Btw, jag letar efter en låt. Jag blir tokig! Den spelas på radio, jag har bara hört den ett par gånger för jag lyssnar sällan på radio. En lugn låt, så jävla bra! En tjej som sjunger den. Jag har försökt med det där musikprogrammet på mobilen, men jag får inte upp rätt låt! Om det är nån som kan ana vilken jag menar, eller som kan ge ett par tips på nåt som passar in här, så hojta. Tack. :)

Inga kommentarer: