tisdag 16 augusti 2011

Lite semester är inte fel!


Semestern spenderas med mycket slapp, lite sömn och spontana grejer. Det är inte många som har semester samtidigt som mej, så det där med att hitta på får ju mest bli på helgen. :) Tobbe jobbar ju nästan varje dag nu under sommaren.

Johan och jag.

Idag har jag vart och lunchat med Johan som också hade en ledig dag. Och igår ringde Susanne och sa att hon och Emma kommer ikväll och våldgästar mej för lite filmmys! :) Alltid mys att hitta på nåt, liksom.
Vädret börjar ju sakta men säkert övergå till en aning kyligare, det är ju jack-väder oftare än vad det är klänning-väder. Synd. Fast just nu njuter jag av själva ledigheten att jag struntar vilket väder det är!

Igår när jag skulle ta tag i städet här hemma trillade hyllan ovanför TV:n ner. En kruka slogs sönder. Jag skruvade upp hyllan, satte dit en ny kruka - vände mej om och då trillade den ner igen och ytterligare en kruka gick sönder. Ringde Viktor så han och Nöten fick komma hit och dona, så nu ska den sitta. ;) Senare på kvällen tog vi en långpromenix! Så skönt att ut och gå, och prata skit. :)

Viktor och Nöten.

Läste förresten på min skvaller-app att Lady Gaga vill göra ett samarbete med Britney Spears, och Brittan hade blivit så smickrad att hon tog vara på Gagas förslag. Och så stod det : "Om fansen har tur startar samarbetet redan i höst när Britneys turne börjar". VI HAR JU BILJETT! :) Hoppas som fan att jag har den turen! Nog för att man inte gillar Brittan som man en gång har gjort så kommer det ändå vara häftigt att se. Det är ju inte ens min musikstil egentligen, men jag har alltid gillat henne.


Inga kommentarer: