onsdag 24 augusti 2011

Boda borg!


Igår var roligaste dagen på länge! :)
Som jag har tjatat om Ronneby Brunnsbad hela sommaren, men inte fått komma dit pga varje gång alla i sällskapet vart lediga samtidigt så har det varit dåligt väder. Och så igår skulle ju solen skina, men då hade vi ställt in oss på Boda borg istället, Tobbe och jag. Så efter mycket övertalning åkte vi dit! Jag, Tobbe, Karina, Simon och Daniel. Och så kul vi hade! Vi var där i sex timmar, och var helt slut när vi kom hem! :)
Grillade lite korv och sen åkte jag och Angélica hem till Ase på en drink och lite tisdagsmys.

Verkligen perfekt dag! Svärmor som absolut inte ville åka dit från början var nog den som skrattade mest. Och det visste jag om, så när hon tjatade om Ronneby tjatade jag lite mer jobbigt om Boda borg. Hon sa redan när vi lämnade Boda : "Nästa gång måste vi klara DEN banan!"
Nästa gång? Jaha ja. ;)

Nu ska jag hem till min mamma och tvätta min tvätt!
So long. :)


Inga kommentarer: