lördag 2 juli 2011

SKO-SHOPPING!

Hade planerat en tripp till Skopunkten idag, var såå sugen på att köpa skor! Det är man nästan alltid. :)
För första gången på väldigt länge hittade jag inte sådär jättemycket Skopunkten, brukar aldrig ha problem annars med att plocka på mej tre par direkt. Denna gången var jag verkligen ute efter ett par svarta pumps, ett par jag redan har hemma i tre olika färger fast klacken är så sliten på de svarta jag har. De är verkligen mina favvisar, jag älskar dom! Perfekt höga, och perfekt form vid tårna! Men de hade inte dom.

Så två par skor blev det, pumps med liten kilklack. Gillar inte låga skor egentligen, gillar HÖG klack! :) Men dessa var fina. Bild kommer sen.

Ringde mamma när jag satt och provade skor, och sa att hon fick banne mej köra ner till Skopunkten och välja ett tredje par! Det tog inte fem minuter så var hon där. ;) Valde ett par jättefina, som hon blev såå nöjd med! Det är så kul att ge min mamma saker. Hon brukar få välja tredje paret ibland, om det är så att jag inte hittar ett tredje par. :)

Nu är jag på så glatt humör att jag knappt märker att jag har skakningar och ont i axeln. Positivt, att inte doktorn rekomenderade sko-shopping egentligen?

Typ världens bästa låt. Typ.



Inga kommentarer: