onsdag 6 juli 2011

Doktorn imorgon,


Då var det dags igen. Imorgonbitti ska jag till doktorn..
Blev ombedd att ringa en sjukgymnast när jag var hos doktorn i förra veckan, vilket jag gjorde denna veckan. De är fullbokade till augusti/september, och tills dess vill/kan jag inte vänta. Ringde därför doktorn idag, för att få komma tillbaka. Jag behöver hjälpen nu - inte sen. Då skjuter jag bara på det ännu mer, och sen blir det aldrig av att jag tar tag i det igen.

Tabletterna jag fick trodde jag hjälpte, jag inbillade mej väl det de första dagarna i alla fall. Men idag och igår har jag haft ont. Idag har det varit jobbigt, det var när det ilade som mest som jag gick och ringde doktorn. Jag tar aldrig tag i sånt i vanliga fall, så när jag väl ringer - på eget bevåg, då vill jag nånting.
Såklart kommer mamma följa med och sköta snacket. ;)


Inga kommentarer: