söndag 3 juli 2011

Bad i ösregn!


Sommarfesten igår var mycket trevlig, de hade ordnat med lekar och grejer och sånt livar alltid upp! Tävlingsmänniska som man är så gillar man sånt. ;) Värt att nämna är att jag faktiskt slog Elina den fina på fingrarna i vår "gren". Elina och jag är precis likadana när det gäller tävlingar! :) Fast varken hon eller jag är vana vid att förlora. ;)

Efter att jag var färdigfestad hämtade Tobbe mej. Hemma spelade vi lite alias hela gänget, har blivit att vi spelat det ofta senaste tiden! Alltid lika kul, men nu känns det som att vi snart har gått igenom den kortleken. ;)

Somnade sent - vaknade tidigt
. Vi bestämde igårkväll att vi skulle till utebadet idag på morgonen, men vädret såg dåligt ut. Jag och svärmor stod och bakade scones till frukost, och efter det bestämde jag mej för att bada i alla fall. Fick med mej både Tobbe, Simon, Malin och fyra av Tobbes kompisar. Volleyboll och bad, trots att det var mulet och hängde regn i luften. Det såg till och med ut att bli åska, men rätt som det är tittade solen fram ett par minuter. När vi stod och spelade volleyboll öppnade sej dock himlen och det kom en jätteskur. Kul var det ändå! Men fan vad ansträngd axeln blir av såna rörelser! Kommer ha ont imorgon, men det får det väl va värt. :)

Nu sova. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

DU var helt klart en värdig vinnare!! DEn enda jag kan förlora mot sådana tillfällen är du!! Hade ngn annan vunnit hade det varit katastrof, då hade jai gått under! DEn bäste kan bara förlora mot DEn bäste!! <3