torsdag 9 juni 2011

Sweden rock!



Studenten igår blev lyckad! Kände lyckorus och gråt i halsen när de skulle springa ut. Man kommer som sagt ihåg känslan. Lillasysters kommentar var dock bara : Nej, så jävla skönt att det är över! ;)

Hann hänga en blomma kring hennes och hennes vän Marias hals, sen åkte vi direkt hem. Mys hela dagen lång!

Efter det åkte jag till P, skulle sova där. Ase kom efter jobbet, vi skippade film och burrade upp oss i Angélicas säng alla tre och låg och lyssnade på åskan och tittade på blixtrarna! Underbart, det är så härligt med åska!

Nu ska jag börja göra mej i ordning för Sweden rock. Känns as-skönt att jag inte ska övernatta där, särskilt med tanke på vädret de hade igårkväll. ;) Jag är ingen tältmänniska, det är bara så. Men festivaler i sej - det gillar vi!
Ann-sofie valde att vara nykter (?) så hon kör. Jag däremot, jag tänker dricka öl! Syndar-dag. Så får det bli! :)

Hej så länge!

Inga kommentarer: