tisdag 7 juni 2011

Liten update.



Har ju inte bloggat på evigheter! Har faktiskt inte saknat det heller.. Men nu så.

Idag har jag jobbat dag två av två denna veckan. Sen vankas det semester resten av veckan och även veckan därpå.
Jobbet - vi ses igen vecka 25. ;)

Sen jobba och stå i en månad till efter det, sen kör vi tre veckor semester till. Det är nära till ledighet nu, jag känner det. Imorgon bitti ska jag nog fan ge mej ut på morgonpromenad, en rask en! Diet-veckorna rullar på, men det rör sej inte så fort på vågen som jag hade önskat. Men duktig är jag, det ska Gudarna veta!
Pulver, sallad och frukt. Det är vad jag äter. Jag bör dricka mer vatten, för jag är yr. Och trött. Och så har jag lågt blodtryck i vanliga fall, och det sjunker ännu mer när jag mixtrar med maten. Men det kommer ju vara värt det när jag är klar. :)

Lillsyrran tar studenten imorgon, detta ska firas. Jag ska hänga en blomma kring hennes hals, ge henne pengar och en ängel - en sån som föräldrar till cancersjuka barn gör. För att jag tycker änglarna är så vackra, och pengarna går till nånting väldigt fint! Så en sån ska hon få, pluttan.

På torsdag är det svineri Sweden rock, men mer om det en annan gång. Nu ska jag bege mej upp till Andersson för tisdags-mys och säsongsavslutning på DH. Viktigt!

Inga kommentarer: