fredag 17 juni 2011

Grattis älskling!

Snart är denna semester-perioden slut, den har gått fort (precis som jag befarade). Fast på nåt sätt så känns det ändå som att det ska bli lite kul att komma tillbaka till jobbet. Jobbar ju bara en månad, sen är det dags för tre veckors semester till. :)

Har inte haft datorn på på flera dagar, det jag vill/behöver kolla gör jag via mobilen. Men idag skulle jag faktiskt göra ett litet internetköp, så. ;)

Igårkväll fick jag en dundermassage med olja och grejer av min fina granne. Vi satt uppburrade i Alexandras soffa och kollade DH säsong två. Och eftersom jag emellanåt har väldigt ont fick jag en dundermassage. Hela min rygg är ju helt skev och jag har för det mesta ont i den, men axeln vet i fan vad man ska göra åt alltså. Det är själva "strålningen" ut mot nyckelbenet som är värst. Men massösen sa igår att jag är stenhård i axeln, fast hon hittade inga knutor.


Idag vill jag säga att jag är JÄTTESTOLT över Tobias, jag tycker han är SUPERDUKTIG och jag vill egentligen bara säga GRATTIS min älskling! ;) Du är bäst!
Får väl återkomma sen om vad det är han har gjort som är så duktigt.

Inga kommentarer: