tisdag 24 maj 2011

Kan känna lukten av shopping..

Sitter på Ginas hemsida och kollar ut potentiella plagg att följa med mej hem på lördag. På lördag ska jag jävlar shoppa!
Jag kan tycka att jag är värd det. Plus att jag fick en rätt okej lön, lite mer än okej, så jag måste få handla lite. Sommarkläder.. Jag har klarat mej alla andra somrar, men ändå tänker jag varje morgon att jag måste få in nytt i sommargarderoben!

Samla på sej - göra sej av med - handla nytt.
Det känns som att det är lite det allt går ut på. Vissa plagg är keapers, andra plagg gör man sej av med när de har "gjort sitt" för säsongen. Då ger man det till mamma som gladeligen tar emot det! En del plagg får inte ens chansen att göra sitt för säsongen för de har lappar och allt kvar när jag överlämnar det till mamma.

Shoppa på lördag. Kan känna doften av pengar som flyger iväg! Är det nåt som får mej på bra humör så är det fan det.

God natt.

Som att man nånsin får nog?

1 kommentar:

Elle Belle bi sa...

Ehhh svar nej - man går ALDRIG nog!! Alltså shopping är typ meningen med livet (förutom barn o familjen o så då) <3