lördag 7 maj 2011

Jag kräks på det här!

Jag blir så förbannad att jag på riktigt kan känna hur mitt blod kokar! Läste ju häromdagen om den 15-åriga flicka som blev gruppvåldtagen, och senare tog sitt liv.

Domen : Fem månaders sluten ungdomsvård.

Vård? Varför det? Varför sätta idioten på fritidsgård? Och de andra asen, som var delaktiga och våldtog flickan? De går fria, för man vet inte vilka de är.

Ungdomsvård ges för att han "bara var 16 år när brottet begicks". Det skiter väl jag fullständigt i, han hade kunnat vara 12 när brottet begicks, han ska ändå inte sättas på ungdomsanstalt! Om Sverige ändå kunde leva lite mer efter "öga för öga" så hade man åtminstone känt att man får någon typ av upprättelse. Men fem månaders ungdomsvård är ett hån mot den drabbade flickan och familjen, det är verkligen ett hån!

Jag är så jävla trött på att Sverige klappar våldtäktsmännen på axeln varenda jävla gång! Jag kan ärligt säga att i såna här lägen skäms jag nåt oerhört.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen : våldtäkt är för mej bland det värsta brottet du kan begå, och jag skulle personligen om jag hade fått bestämma, se till att de som våldtar skulle fått kuken avhuggen omedelbart.
Döden hade vart lindrig, det håller jag med om. Men de skulle ha fått nånting som uppmärksammar vad de gjort, exempelvis att man skär av ballen, och ger en stämpel i pannan. Där ska det stå "våldtäktsman", så att alla vet vilket as han är. Han skulle utsättas för förnedring, gärna offentligt så att alla kan se.

Gud nåde den som fifflar med skatten! Det blir långa fängelsestraff.. Men att våldta någon, att ta någons själ och skada någon för livet? Fem månaders ungdomsvård. Vård? Nej, jag kan knappt prata om det, jag blir så jävla arg!

Vakna! Slå upp ögonen - GÖR nånting!

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

jag vet!de e så man blir spyfärdig!