tisdag 5 april 2011

Tackar The Bernbos och Johansson för världens goaste helg!

Den här helgen har varit underbar, på alla sätt!
Lördagen åkte jag in och åt mysfrukost med pappa, Malin och Charlie. Lite shopping med Alexandra och lite rödvin på det, så var jag nöjd. ;)

Efter det åkte Tobbe och jag ut till hans bror på campingen, där de ska ha husvagnen hela sommarn! Simon och Malin kom dit och vi umgicks hela eftermiddan/kvällen.
Avslutade med matlagning och vin hos The Bernbos, och lite filmkväll. Verkligen en sån där supermysig dag.

När vi vaknade upp på söndagen bestämde jag att vi skulle vårstäda lägenheten hos The Bernbos. Putsa fönster, damma, dammsuga, skura, piska mattor - rubbet! Det sysselsatte vi oss med, jag delade ut sysslor till både mej själv, Karina, Malin, Simon och Tobbe. Och lyssna : jag fick både Tobbe och Simon till att arbeta! ;)
Efter det lagade jag och Tobbe och Tobbes mamma min goda kyckling i smördeg till hela gänget.
Efter den städningen blev det inte mycket mer än slapp och mys. Vi satte oss allesammans för att se Jackass tre, igen.. :)

Tackar alltså The Bernbos och Johansson för en världens goaste helg! Jag skulle inte byta bort er alla mot allt i världen, ni är de finaste människorna jag känner!

Kärlek.

Inga kommentarer: