söndag 10 april 2011

Så trevligt!

100-årsfesten var jättetrevlig igår! Man fick buffé med massa mat, kyckling, fläskfile, potatisgratäng, sallad. Mycket gott!
Musikquiz och givetvis var mitt lag bland de bästa! ;) Vi var ett halvt poäng från att vinna, men kom på en andraplats. Det enda som skiljde i priset var en flaska vin. Vi vann två flaskor, de som kom etta vann tre. ;) Och det gjorde ingenting för jag skulle ändå inte dricka mer.

Lite småsnurrig blev man allt, men det fick räcka för denna gång. Ville vara pigg och ej bakis idag helst. Ej bakis är jag, men pigg? Vaknade halv åtta och kunde inte somna om, så pigg är väl fel ord. ;)

Igår fick jag smaka på att även jag kan ha fel ibland. Jag är en person som dömer folk ganska snabbt, och det finns folk jag dömt väldigt fort och ogillat som jag faktiskt fick ändra min uppfattning om ganska tidigt igår, och jag blev positivt överraskad!

Saknar min lille strandpojke.. Han har varit iväg och solat och badat i en vecka nu, och idag (tror jag) kommer han hem! Ska gå upp i veckan och pussa på han. :)

Inga kommentarer: