måndag 11 april 2011

Patetiskt!

Gick förbi TV:n som står på här, och såg en kvart på slutet av ett program där familjer byter familj för ett tag. Syftet med detta? Troligtvis att man ska uppskatta det man har? Vad vet jag.. Svårt att få ett sammanhang av en kvart liksom, men otroligt onödigt och faktiskt ganska patetiskt program! Att man ska behöva "göra sej av" med sin partner för att inse hur mycket man egentligen behöver varandra? Eller för att inse hur mycket man älskar varandra?
Såna program klarar jag inte av.

Att det ska behövas en sån drastisk "åtgärd" (?) för att inse att han verkligen är han med stort H? En paus då och då är bara nyttigt, och även väldigt viktigt tror jag men att byta partner?
För min del behövs det inga bortbyten för att jag ska veta vad jag har. Jag vet vad jag har och jag är nöjd med honom! :)

1 kommentar:

C sa...

Hej ! Såg att du hade hägerklicksskydd på din blogg. Hur fick du dit det? Jag har letat ÖVERALLT efter koden och skulle vara mycket tacksom om jag fick tag i den :) Kram Carolin e