fredag 22 april 2011

Påskharen kom nyss till mej.. :)

Ann-Sofie.

Idag är det påskmiddag i Ronneby. Kommer ju kännas skumt att inte farmor är med..
Det slår en lite hårdare vid såna här tillfällen, att hon faktiskt inte är här.

Jag gillar inte påsken. Har väl inget emot den heller, men jag är så okristen man kan bli och tycker därför att det inte är nåt att direkt fira. Men ledigheten gillar jag ju, såklart. ;)

Påskharen kom till mej nyss. Ann-Sofie var här och pratade skit och lämnade ett påskägg med bara Agge-godis i. Vilka fina människor jag har i mitt liv!

Gårdagens grilling hos The Bernbos var mycket mys! Vi spelade natt-kubb med, hela gänget. Och jag lyckades med mitt projekt - att göra hemmagjord potatissallad. Mycket gott! :)
Ställde klockan på halv nio imorse, så att jag skulle hinna hem och fixa mej. Duscha och så. Duschade, och sen då? Är alltid så nojjig att jag inte ska hinna. Blev rastlös, så jag tok-städade och målade naglarna och drack kaffe. Så nu skiner det! :) Och har ändå en massa tid över.
Jag är grym!

Inga kommentarer: