lördag 9 april 2011

Kom ihåg mej då.



Påskägg, blommor och ett systerljus med dikt på fick hon igår Bollan. ;) Ibland kan jag!

Idag står 100-årsfest på schemat. Två personer som fyller 50 då. :) Den ena känner jag, den andra inte. Jag följer med som Alexandras gäst. ;)

Idag är det verkligen så skönt väder! Vaknade av att solen sken i ansiktet på mej, och när jag steg upp var det enda jag hörde fågelkvitter. Då blir man automatiskt på gott humör. Det finns nog ingenting som slår våren för mej, jag blir nog lite en annan människa! Lycklig över allting är nog rätt ord. ;) Inte för att jag inte gillar snö, men kanske inte i ett helt halvår.. :P

Kaffe, öppna fönster och Winnerbäck känns som världens bästa idé idag!

Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då
Lars Winnerbäck - Solen i ögonen

Hittade inga bra klipp, så man kan ju alltid Spotifya fram dom om man vill. ;)

Inga kommentarer: