onsdag 27 april 2011

Jag har testat en ny grej..

Johan och Agge. :)

Jag testade en ny grej imorse. Eller igårkväll. Jag ställde (som vanligt) fyra alarm på mobilen, så att jag med säkerhet ska vakna. Men jag har märkt att nu för tiden så finns det inget som heter "med säkerhet", eftersom det inträffar att jag inte vaknar när jag ska. Eller så vaknar jag, men stänger av alarmet i sömnen (observera : FYRA gånger!) och somnar om.

, till min nya grej. Istället för att ha samma alarmsignal vid varje alarm så har jag nu bytt ut dom. Alarm ett är en fin melodi, en sång från Twilight. ;) Denna kommer jag inte ens ihåg att jag har hört imorse, så troligtvis lät jag undermedvetet melodin ringa ut tills alarmet av sej självt stängdes av.
Alarm två är en lite högre och mer fartfylld melodi. Alarm tre är lite, lite värre. Och alarm fyra är så vrålande att jag satte mej upp stel som en pinne i sängen och undrade vad fan det var som lät! ;) Effektivt!

1 kommentar:

Jennie sa...

Japp ska fixa en design till dig , självklart . Antar att du vill vara med ,. Hojta till när du har tid & sitta ner och pilla med designen :)