söndag 24 april 2011

Jag fick NAPP!

Sötnosen när han fick napp. ;)

Hela gänget har vart och fiskat idag : Tobbe, jag, Simon, Malin och Karina. :)
Och efter den här dagen vet jag och Malin hur roligt det är att fiska! Jag tyckte faktiskt att det var svinkul! Mysigt, tyst och lugnt.
Det stället vi var på var skitmysigt med, och hur fint som helst!

Jag högg kast-spöet och tänkte att det kunde var kul! Simon fick ge mej en lektion i hur man gör, och sen klarade jag det galant. Men fick ingen fisk..
Tills jag slängde kast-spöet i ren frustration och skulle hålla Tobbes met-spö medans han hämtade mask. Då tog jag över Tobbes met-spö, och fick fisk två gånger! ;)

Efter det åkte vi hem och åt kebab och spelade kubb i solen! :)

Och till alla som tror att man inte kan gå i skogen i pumps : Det går. :)

Inga kommentarer: