torsdag 7 april 2011

Igår sov jag inte när jag kom hem..



Igår sov jag inte när jag kom hem. Jag städade! Det var inte en dag för sent. ;) Tobbe erbjöd sej faktiskt att hjälpa till, men om sanningen ska fram så gör jag det fortare om jag gör det själv. Så kan det vara, ibland anser att man har tid och lust (ja, faktiskt) att tok-städa, och då kan det vara kul att göra det tillsammans. Men vissa dagar, typ igår, då vill man bara bli klar med skiten. Och snabbt ska det gå! :)

Denna veckan har sprungit förbi! Tiden över lag springer förbi. Så fort att jag glömt att vända blad på min pojk-kalender jag fått av Susanne! Jag som sett fram emot att få byta från Justin Bieber till Edward Cullen.. ;) Och nu är det april, dvs Edward Cullen. Hur ful får man bli, liksom? ;)
Nähä, som sagt.. Tiden springer förbi. Och jag är gammal. ;)

Inga kommentarer: