måndag 25 april 2011

Frukost på Glassiären!



Vi startade dagen med frukost på Glassiären! Håkan fyller 41 idag så jag bjöd honom på en Glassiären special, dvs två smaker plus mjukglass. ;) Ingen normal människa orkar äta upp den, men Håkan åt upp den.
Bjöd även lillebror på en exakt likadan, även han åt upp hela. Herregud!

Sedan fortsatte vi på mammas baksida med att smaska i oss solsken! Åt lite god mat och så har vi handlat.
Och efter det ljusparty hos lilla Lina. :)

Nu ska jag försöka skrubba mina fötter rena! Man märker att det börjar gå mot sommartid, mina fötter är alltid kolsvarta då. Nog för att jag fullkomligt älskar alla mina skor, särskilt mina pumps - men inget slår barfota. Sån har jag vart sen jag var liten. Ett barfotabarn. :)

1 kommentar:

Elina sa...

Vad fin du är :) as snygg i håret med!