lördag 23 april 2011

Förbannat skönt!



Det här med att sova ut är underskattat! Fan vad välbehövligt det är ibland, för alla! Jag märker direkt när jag ligger efter med sömn, (vilket man gör ganska ofta) och då kan det inträffa att jag försover mej som jag gjorde häromdagen.
Men idag steg jag upp halv tio. Det är länge för att vara jag! Somnade i soffan kanske vid ett, vaknade halv tre och gick in och la mej i sängen, vaknade ett par gånger under morgonen, men känner mej ändå utvilad!

Steg upp - satte på en kanna kaffe - tog en långdusch med rakning av ben - la mej i soffan med solen i ögonen, en bok och lite kaffe. Underbart!
Nu ska jag göra mej i ordning för att åka hem till mamma och Håkan för påskbuffé och pussar. Känns som att detta blir en bra dag! :) Solen gör sitt också! UNDERBARA SOL!

Ikväll blir sushi och bio med Andersson. ;)

Inga kommentarer: