onsdag 2 mars 2011

Rodney har en jätteballe!

Bild lånad av Google.

Fler än jag som är lycklig över att Big brother går på TV igen? Fler än jag som följer det?
I så fall måste vi ta upp en grej.. Alla som såg gårdagens avsnitt måste ju ha sett vad jag såg. Att Rodney har en jätteballe!
Dagens samtalsämne på jobbet. :)

Jag har så fruktansvärt ont i axeln ikväll. Har tagit en dunder-tablett, får hoppas att det mjuknar upp. Det blir vetekudden ikväll känner jag.

Alvin, mitt söta lilla gudbarn, fyller två år idag! Så detta har vi firat med kakor och kaffe. Jag pallade fan inte med tårtan, för Alvins makalösa mamma är en riktig husmor som bakar så många goda kakor som jag hann äta mej mätt på innan tårtan serverades. ;)
Jag köpte ett par svarta adidas-pjucks till bebisen. De satt som en smäck! :)

2 kommentarer:

Jennie sa...

MINST sagt JÄTTEballe .. Mia & jag reagerade också över det! :)

Jennie A ;) sa...

Ehh.. ja, den var verkligen JÄTTESTOR!!