lördag 19 mars 2011

Finally!

Idag ska vi köra vår efterlängtade myskväll som aldrig blev av tack vare att jag blev magsjuk! Ikväll kommer Angélica och Hampe hit till mej och Tobbe. Vi ska äta Donken och titta på film. Mysigt. :)

Var hos min mamma häromdagen och dumpade av shopping-fynden jag fick tag på till Isaac. Tre Kiss-tröjor blev det! Ungen var helt lyrisk. Det värmer alltid så i hjärtat att ge honom nånting, för jag känner ingen människa som är så tacksam som han!

Nähä, här har inte jag tid att sitta just nu. Ska städa min lägenhet (som egentligen är ganska nystädad och fin), sen ska jag duscha och raka benen! Och sen slutligen ta mej en liten promenix i det fina vädret, om jag hinner innan Tobbe kommer från jobbet!

Angélica P och Charlie. Hur söta är dom inte?

Inga kommentarer: