torsdag 24 februari 2011

Tankeläsning.

Jag andas ut. Känns skönt.

Idag har hela min rad på jobbet haft en fruktansvärt trött dag! Värre än vanligt, helt klart. Ett tag trodde jag på riktigt att jag skulle decka sittandes i min stol!
Och ändå tryckte vi alla i oss Ginseng-tabletter, men det gav motsatt effekt på en del. ;)

Planerade att sova när jag kom hem, men än så länge har jag bara vilat lite. Skönt att inte göra nånting. Är fortfarande så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Funderar på att smyga ner en maskin tvätt. Det är någon annan som har tid bokad, men det ekar tomt där nere. Men jag ska vänta in i det sista med att ta den, för jag vet ju själv hur arg jag blir när någon tar sej friheten att tjuva min tvättid!

Så länge ska jag sätta mej och leta filmer tills lördag. Vi ska vara vuxna och mysiga och ha lite middag och film. Jag och Tobias, Angélica och Hampe. :) Mysigt som fan ska det bli! Lite öl och några goa filmer.


På tal om Angélica måste jag bara skriva.. Igår när jag var på väg hem från jobbet fick jag ett infall att jag skulle sätta mej utanför hennes dörr och överraska henne! Hann bara tänka tanken, sen fick jag ett SMS om att hon skulle fixa gröt och att jag var bjuden. ;) Haha. Vi har alltid haft nån slags delat tankebana, hon och jag. Ungefär som jag och Johan. Jag kan höra vad både han och Angélica tänker ibland, och de kan höra mej. Sjukt, men det är faktiskt sant! Otäckt men coolt.. Ungefär som i Twilight.. ;)

Inga kommentarer: