tisdag 8 februari 2011

Gaga-parfym - årets julklapp? ;)

Haha, förresten! Pappa i söndags :

Pappa : Har ni hört, tjejer? Lady Gaga ska släppa en parfym!
Jag : Mm, jag hörde det!
Pappa : Då vet jag vilken julklapp jag får köpa till mina döttrar, eller hur!
Jag : Ja, jag kommer bergis vilja ha den! Gaga liksom..
Ale : Åh, jag vill också ha den i julklapp!
Pappa : Jag visste det!
Jag : Fast vet ni vad ryktet säger? Att parfymen ska lukta sperma och blod.
Ale : Va? Varför det?
Jag : För att hon är ett freak.
Ale : Aha! Men så vill jag inte lukta, fan vad äckligt!
Jag : Måste man ha den på sej då?
Pappa : Sperma och blod? Usch.. Det där vill inte jag köpa till mina flickor.

Well well Papi.. Får väl köpa den själv då! :) Och nej. Stämmer ryktet så kommer jag inte använda den, såklart. Vem fan vill lukta blod liksom? Nej, då räcker det med att den pryder min parfymsamling helt enkelt! :)

1 kommentar:

Elina sa...

Åhh den vill jag med ha :) blod, men då kan ju jag kanske använda den på jobbet iaf..