måndag 17 januari 2011

Glömt uppdatera!

Jag har ju inte ens uppdaterat om hur roligt och mysigt vi hade i lördags med pizza och bowling! Och ölen.. :) Ett lagom fullt och glatt gäng, där brudarna spöade killarna i bowling. Såklart. Jag trodde att alkoholen skulle hjälpa till lite, men det visade sej att jag brukar vara mycket bättre på bowling nykter. ;) Men men. Tack vare Ase som var klar i huvudet och skärpt så vann vi!

Igår hade jag träningsvärk och blåmärken. Träningsvärk av bowling, då är man otränad! ;) Blåmärken av Angélica P, hon har en tendens att slåss när hon har druckit. Slåss och nyps! Det är alltid värt det, av någon anledning. ;)
Igårkväll var jag så trött så jag somnade mitt i ett kapitel av andra Twilight-boken. Vaknade, slog ihop boken och somnade på studs! Tror inte ens klockan hann bli halv tio innan jag sov för natten. Ska försöka göra samma sak ikväll.

Har ju glömt visa upp lilla godisbiten med, på sin nya och väldigt populära leksak! ;) Här är alltså cykeln som Alexandra och jag köpte honom i ettårspresent! Pappa säger att han älskar den! Jag tror honom, hans leende när man sätter ner han i cykeln är underbart. Pappa säger med att Charlie älskar tutan, för den är så lätt att tuta på! Ibland tutar han med handen, ibland med huvudet. ;)

Inga kommentarer: