lördag 22 januari 2011

Födelsedagsmys!

Tobbe och jag hade årsdag igår. Sex år tillsammans! :) Vi brukar inte fira sådär jätteavancerat, vi myser som vanligt, vilken dag som helst! (Oftast har vi ju inte ens koll på vilket datum vi firar, haha.) ;)

Imorse steg jag upp för att äta frulle på 1334 med Johanna, Malin och Alexandra.
Plötsligt dyker min pappa upp, han fick ett akut dotter-sug! Och eftersom Ale äter frukost på 1334 varje lördag anade han att hon satt där, men blev glatt överraskad om att hans yngsta dotter också var där! :)
Han kom utan bebis, och det blev jag ledsen i ögat över. Jag har nämligen haft ett otroligt Charlie-sug i ett par dagar, så efter paket-letande gick jag med pappa hem för att gosa Charlie. Och han skiner upp som en sol när man kommer! Detta lilla barn är det absolut sötaste världen har skådat, och det är inget snack om saken!

Nu har jag städat undan. Betydligt skönare att komma hem till ett rent hem imorgon. Ikväll ska jag övernatta hos min fining Marie som håller födelsedagsmys med tjejerna! Ska bli så mysigt. Vindrickning, öppna paket, mys i soffan, äta mat, spela spel. Och kramas. Jag ska krama henne som om aldrig förr! Jag är så saknig nu att jag hade hellre skjutit mej i foten än att vara ifrån henne en dag till.

Inga kommentarer: