tisdag 14 december 2010

Kvinnan i mitt liv!

Tjejkväll inställd!
Istället åkte jag och Ann-Sofie och handlade och pratade en stund. Vi fick i alla fall ses en kortis, det är alltid nåt! :)

Kärlek.

Sen fick jag Jennie-Andersson-sug. Kvinnan i mitt liv!
Ringde upp för att kolla vad jag ska ge Albin i julklapp, men det blev snabbt ovesäntligt då vi fixar det tillsammans imorgon istället.
Vi hade massor att prata om, och mest av allt ville jag höra hennes ljuva stämma. Jaja, vi sågs igår, men det spelar ingen roll. Är hon kvinnan i mitt liv, så är hon..

1 kommentar:

Jennie sa...

Ja , det gjorde du . Du blåste mig väl ganska ofta om jag inte minns fel :) Snacka om o utnyttja ålderskillnaden ! ;)

Mm , jag vet , det är såå jobbigt ibland , det känns som om hela jävla världen ska gå i bitar & att jag ska gå under , men sen känns det bra ibland för hon har det bra nu ! Ja vackrare människa får man ju leta efter !