tisdag 7 december 2010

I feel it in my fingers..

Jag städar, jag tvättar, jag dammar..
Jag ska laga mat.

Torktumlaren är sönder. Två veckor och den är inte lagad. Det gör mej lite pissed faktiskt! Och uppe på allt så blinkade den ena tvättmaskinen när jag kom ner, vilket den inte ska göra.
Får väl köpa mej ett hus eller nåt, anställa en städerska (kines) och skaffa en egen tvättmaskin och en egen tumlare.
Fast det där med städeriet.. Jag vill inte ge bort alla sysslor. Jag mår faktiskt lite bra av att städa!

Nu ska jag slå in de få julklappar jag har inhandlat. Bara för känslans skull! :)

Charlie har ett par paket jag ska slå in.. Och så letar jag förtvivlat på nätet efter en cool sak som jag vill att han ska ha! Plan B får spanas in på lördag när jag och Isaac ska julhandla. :)

1 kommentar:

Jennie sa...

Du & din kines ! ;)

Du är välkommen att agera kines hos mig sweetie , jag ska hålla dig med både whiskey & kaffe ! ;)