lördag 11 december 2010

Årets julhandling med lillebror - check!

Isaac på vår lilla fika-paus.

Isaac och min shoppingdag har gått över förväntan, trots bakfylla, mensvärk och trötthet! Smällde i mej en värktablett, coca cola och en cheeseburgare innan vi startade shoppingen. Och då gick det bra!

Har nästan handlat klart alla julklappar, nu har jag bara ett par enstaka kvar. Känns jävligt skönt! Ett moment mindre att tänka på, liksom.
Massa pengar fattigare, men nöjd som sagt!

Isaac och jag tröttnar ganska så exakt samtidigt, varenda år. Så mamma hämtade honom i stan och körde hem mej.
Har slagit in alla paket med, så nu ligger de så fint vid min svarta lilla kon. ;)

Titta vilka fina jag köpte till Charlie!

Vi har ju redan köpt Judas Priest, ACDC, Rolling stones och Black sabbath (tror jag). Så nu var det dags för Ramones och Kiss tyckte jag!

Inga kommentarer: