tisdag 23 november 2010

Otippat?

Det var svårare än jag trodde att få över bilderna! Ska göra ett nytt försök idag. :)
Jag är sugen på choklad. Så ni vet. :)

Jag gillar facebook när man har en vänförfrågan av en tjej som var en av ens bästa kompisar som barn, som man inte har hört av på evigheter!
Jag hade ett tvillingpar, två små flickor som var jämngamla med mej. Vi bodde på samma gata, gick i samma lekisgrupp..
Vi var bästisar, i vårrt och torrt! Jag tror bara vi hann känna varandra i ett år eller så, sen flyttade de. Vi har hittat varann på Lunar för typ tio år sen, men sen har jag inte hört nåt sen dess.
Och så häromdagen ploppar en av två tvillingar upp, från ingenstans! Jag tycker det är ganska underbart, jag hade verkligen velat träffa dom igen! Trots att jag bara var sju år när vi skildes åt.. :)

Vi hade verkligen något speciellt, vi tre.. De gick inte att sära på tvillingarna, aldrig en sekund var de ifrån varandra! Och jag liksom halkade med där, så till sist var vi tre som satt ihop. Jag visste exakt vem som var vem av dom, trots att de såg exakt likadana ut. Och kul hade vi! Alldeles nyss skrev den ena tvillingen att hon hittat foton på oss som barn. Gud vad sånt är kul!
Mamma blev så glad när jag berättade. :)

Milde tid..

Tänkte släng in en bild på min annars ganska tråkiga och färglösa blogg (för tillfället).. Men mitt val blev svart-vitt. Otippat?
Behövs inte mycket färg när man ser denna stjärnan, min lilla guldklimp Albin. Alldeles perfekt.

Inga kommentarer: