lördag 16 oktober 2010

Upp och hoppa!

Drog täcket över huvudet och försökte sova en stund. Är ju så jävla trött.
Gick bra. Från det att jag verkligen försökte tog det väl.. Tio minuter. En halvtimme senare skulle jag vakna, vilket jag gjorde också.
Undrar om inte den lilla stunden gjorde mer skada än nytta. Känner mej mer trött nu liksom.

Och så är det kinabuffé om två timmar. Känner mej inte alls sugen på mat överhuvudtaget. Men jag får vara en god fru och hoppas att jag hinner bli hungrig. :)
Det absolut värsta jag vet är att äta när man inte är hungrig. Av den enkla anledningen att man inte är hungrig. Känner jag min Tobias rätt så har han fastat idag, eller åtminstone inte ätit så mycket. Så att han ska orka äta jättejättemycket. Att jag inte själv tänkte på det innan? :)
. Nu ska smink på, och kläder.

Inga kommentarer: