måndag 25 oktober 2010

Love it, love it, LOVE IT!

Försenade tåg är inte populärt när man endast har 30 minuter på sej att shoppa! Tur är då att man ska shoppa med måtta, och att man redan bestämt sej för vad.

Se! Love it, love it, LOVE IT! Man bara måste älska den! Och jag älskar att den är stor och skitsnygg!

Har startat pulvervecka idag. Dag ett brukar inte vara några problem, ej heller idag. Fick ett litet hungerryck hos pappa, men som sagt - jag är en person som har lätt att hantera hunger. Jag vet ju att det går över. Efter tre liter vatten går det över. ;)

Jag är mest sugen, men det är man alltid bara för att man vet att man inte får! :) Jag hoppas på tre kilo ner denna veckan. Lyckas jag med det är jag svinnöjd! Denna gången tillåter jag mej dock att äta tuggummi. Det har jag inte gjort innan, innan har jag varit stenhård med att man inte får tugga nånting. Det skiter jag i denna gången.

Inga kommentarer: