lördag 30 oktober 2010

Linda Lovelace.

Fredagsmyset med Alexandra och Jessica var mysigt. Räkmacka, Idol och Beck! Som vi skrattade åt Beck.. Ungefär lika mycket som vi skrattade åt när Brad Pitt blev skjuten i Burn after reading. ;)
Viktor och hans glada gäng kom senare och gjorde kvällen ännu mer flummig.

När jag kom hem vid två kunde jag inte låta bli att inte läsa lite i boken.
Emma och jag bytte böcker häromdagen, jag hade en som jag ville att hon skulle läsa och tvärtom. Jag fick "Skärselden" av Linda Lovelace. De flesta vet vem Linda Lovelace är, och vet man det inte så räcker det med att man säger "Långt ner i halsen", så vet man.
Fruktansvärd bok!
Jag har väl vetat innan också att tjejer ofta dras in i porrbranschen, att det inte är självvalt. Men efter att ha läst halva denna boken så förstår man på ett helt annat sätt.

Nio av tio tjejer i porrbranschen vill inte detta, det är vad jag tror.
Jag mår illa av att läsa den, jag mår illa, jag gråter, jag har en klump i magen.. Unga, små tjejer som blir tvingade. Fruktansvärt!

Det värsta av allt är ju att folk faktiskt inte förstår detta, utan att de gillar det..
Alla borde läsa den!

Inga kommentarer: