torsdag 28 oktober 2010

Förbannad!

Ibland vill jag skriva saker här, skrika rätt ut vad jag känner om saker. Man ska skrika högt om det man tycker.
Samtidigt vill jag inte skriva exakt vad jag känner alla gånger, för det kan finns människor som jag inte vill såra. Jag tänker så. Egentligen borde jag inte tänka så. Det finns ju en anledning till att jag vill skrika rätt ut, det beror ju på nånting.

Men jag fungerar annorlunda.
Jag är inte rädd för att hänga ut folk. Jag är fullproppad av åsikter om allt här i världen, och jag är inte rädd för att säga vad jag tycker, det är det jag föddes till att göra. Men i vissa fall tar mitt samvete emot, och jag väljer att inte vräka ur mej allt jag känner här. Fast att jag borde! Det är det som är huvudsyftet med min blogg, att jag ska få lov att spy och spotta här, om jag vill det. Men i vissa fall låter jag bli. Av den enkla anledningen att jag har ett samvete.

Inga kommentarer: