torsdag 30 september 2010

Sjuklingen är botad! Nästan.. :)

Och så fick jag se lite Eclipse idag med, så nu börjar jag känna mej en aning piggare. ;)
Det som stör nu är astma-hostan, som alltid tar sån tid på sej att komma. Jag känner långt ner i luftrören att förkylningen har parkerat sej där. Inget ovanligt alls, så brukar det vara. Men det tar ungefär 25 år innan det blir slemhosta, så jag får ju liksom inte upp det än. Jag hostar inte än heller för den delen, men jag känner det. Det kommer. Sen.

Jaja. Jag är i alla fall sugen på att komma ut bland folk imorgon, jobba lite. Telefonen lär väl inte bli min bästa vän imorgon med tanke på att jag låter som en skolpojke i målbrottet. ;)

Idol-time. Freja (som jag inte har gillat hittils) blev lite av en favvis ikväll. Hon var grym! Och hörni, Sassa måste in! Jag måste ha henne i fredagsfinalerna! Måste.. Hon är grym!

Och vet ni en annan sak? Idag har jag sett premiärasnittet av Grey. Jag som inte ens följer Grey.. Men jag ska nog börja göra det, för det är jävligt bra.
Och så DH med, vilket jag kanske ångrar lite.. Men har man ADHD-light och myror i byxan, och när man känner att man är så uttråkad av att ligga still så gör man vad som helst för lite underhållning. Och ja, jag kommer titta på DH på tisdag i alla fall. Jag älskar ju DH.. :)

Inga kommentarer: