lördag 18 september 2010

Myslördag! :)

Nu kommer snart hela familjen Bernbo plus Simons fina Malin på fika! Myslördag! Sov ju för fasen nästan till halv elva idag dessutom.
Sen kom Martin, han skulle bara ge mej en kram och sen dra vidare. Istället blev han stående i min hall i två timmar, pratade politik (ovanligt) och glömde helt av tiden. Han sket i att åka in till stan och kommer joina vår fika istället! :)

Ikväll kommer Asebase och hämtar upp mej för ännu mera mys! Blir film, mys, frukt och skitprat. :)

Och imorgon ska det röstas! Faktiskt så har jag gått igenom Feministiskt initiativs hela valplattform, läst igenom varenda liten punkt. Egentligen skulle man gjort så med samtliga partier, men det har jag varken tid eller lust med. Tills nästa val ska jag lova mej själv att vara dubbelt så insatt.
Även om det känns i nuläget som att jag är ganska säker på att jag vill lägga min röst på Gudrun Schyman så är det jävligt viktigt att veta vad alla de andra partierna står för, och vad de tänker genomföra.
Gudrun, my vote is on you! Återigen. :)

Inga kommentarer: