lördag 18 september 2010

Ett avsnitt - ett misstag.

Bild lånad från Google. Se.. Så söt han är, Mr Bass. I samma klass som Robert Pattinson. ;)

Jag har sett Gossip girl-avsnittet nu.
Fattar inte ens varför jag erkänner det. Ett avsnitt - ett misstag. Var ju tvungen att se med egna ögon att Mr. Charles Bass levde! And he did..
Massa annat har hänt med, har jag berättat om hela grejen med Georgina Sparks? Har jag inte det, så lämnar jag det så. Hon är inte klok, hon bara förstör! Ungefär som Jacob i Twilight.. ;)
Jag vet nu även vem Gossip girl är.

Jag vet inte hur jag känner riktigt. Egentligen skulle man nog behöva se ett par avsnitt för att leta rätt på de riktiga känslorna, men nej. Det får vara nog nu. Det gör mer skada än nytta! ;)

1 kommentar:

Elina sa...

Åhh så fucker snygg :) yummi!!