lördag 25 september 2010

Bildinlägg!

De människor som säger att man inte kan köpa lycka för pengar har aldrig haft pengar! Så är det. Man kan visst köpa lycka för pengar. Kärlek - nej. Lycka - Ja!
Pengar och ekonomi påverkar så mycket. Denna månaden trodde jag skulle bli skit tack vare tandläkarbesöket och så. Men lönen var så pass bra denna gången att det ser ut som en helt vanlig månad, till och med lite sparande blir det! Och ingen jävel kan säga att sånt INTE påverkar. Har jag mycket pengar är nästan alltid mitt humör på topp. De gånger jag har lite mindre pengar så är även humöret lite mindre bra. Så är det.

Fredagsmys med Bernboarna igår. Jag älskar dej mest i världen, Tobbe! :) Besökte även finaste Alexandra för ett glas rött och lite prat. Sånt kan man behöva ibland.

Först idag ska jag besöka mamma och Isaac på loppis, hjälpa dom lite. Är så saknig efter dom! Isaac får ett gäng DVD-filmer och gamla VHS:er av mej som han kan sälja, så får han en extra slant i fickan. Han blir så glad då. :)


Och ikväll blir det tjejkväll med Ronnebyflickorna. Kallinge får jag väl också lägga till, annars får jag väl stryk. ;) Film, vin, godis, chips, frukt och grönsaker. Mys!
Efter det är min kusin Jennie snäll och öppnar dörren för Aggebaggebira så att jag får sova hos henne. Ska passa på att snusa Vidars lilla nacke med, pussa, gosa och krama honom. Älskar er. :)



1 kommentar:

Elina sa...

Håller med om Jamilla!! Vad faaan ser dom hos henne, hon har ju inte ens gjort ett enda bra framträdande!! Bara utseendet där.. Hoppas inte svenska folket röstar henne vidare!! Sassa är sjukt duktig..

Håller med, man kan visst köpa lycka för pengar.. Skor, kläder, väskor osv ÄR ju LYCKA :)